Regulamin wynajmu Kompleksu „Honey House Wierchy”


§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialność oraz zasady przebywania na terenie Kompleksu „Honey House Wierchy”.
  2. Regulamin stanowi integralną część umowy, do zawarcia której dochodzi w momencie zakwaterowania, jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych (dorozumianych), w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/lub wpłaty zadatku lub całej opłaty za pobyt. Dokonując powyższych czynności, każdy Gość potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptuje go i wyraża zgodę na jego warunki.
  3. Podmiotem świadczącym usługi jest Katarzyna Pawełkiewicz, ul. Brodzka 2B, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, NIP: 6812085308.
  4. Definicje:
    • Kompleks „Honey House Wierchy” (dalej „Kompleks”) – cała infrastruktura znajdująca się na jego terenie, w tym dwa domy, budynek masażu, palenisko i altana.
    • Dom – obiekt mieszkalny wchodzący w skład Kompleksu „Honey House Wierchy”.
    • Wynajmujący – Katarzyna Pawełkiewicz z siedzibą w Kalwarii Zebrzydowskiej.
    • Najemca/Gość – osoba dokonująca najmu, zakwaterowana lub korzystająca z Domu i usług Kompleksu.
  5. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Kompleksu.
  6. Regulamin jest dostępny do wglądu w Domach lub na stronie internetowej: www.honeyhousewierchy.pl.
  7. Parking na terenie Kompleksu przeznaczony dla Gości jest bezpłatny, niestrzeżony i monitorowany. Do dyspozycji Gości pozostaje sześć miejsc parkingowych. Parkowanie dozwolone jest wyłącznie w wyznaczonych miejscach.
  8. Teren Kompleksu nie może być wykorzystywany w celach komercyjnych lub reklamowych bez zgody Wynajmującego. Tego rodzaju działania mogą być prowadzone wyłącznie na podstawie odrębnej umowy.
  9. Najemca, który chce otrzymać fakturę, powinien zgłosić ten fakt w momencie dokonywania rezerwacji i podać dane nabywcy.

§ 2. Rezerwacja i płatności

  1. Warunkiem rezerwacji Domu jest wpłata zadatku w wysokości 25% całkowitej kwoty wynajmu wskazanej w potwierdzeniu rezerwacji. Rezerwacja zostaje potwierdzona w chwili zaksięgowania zadatku na koncie Wynajmującego lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu przez Najemcę. Czas na dokonanie wpłaty zadatku wynosi 24 godziny. Brak wpłaty zadatku jest rozumiany jako rezygnacja z rezerwacji.
  2. W przypadku rezygnacji z rezerwacji, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, chyba że rezygnacja nastąpi nie później niż 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia pobytu.
  3. W przypadku, gdy Gość nie pojawi się w Kompleksie w planowanym dniu przyjazdu, oznacza to rezygnację z rezerwacji i przepadek zadatku.
  4. Pozostała część kwoty za pobyt jest pobierana z góry, najpóźniej w dniu przyjazdu – kartą płatniczą, gotówką lub przelewem na konto do 3 dni roboczych przed przyjazdem.
  5. Osoba przyjmująca Gościa ma obowiązek pomniejszyć kwotę należności o wartość wpłaconego wcześniej zadatku. W celu uniknięcia niejasności zaleca się zachowanie potwierdzenia dokonanej wpłaty.
  6. Kaucja za pobyt w Kompleksie wynosi 500 zł.
  7. Kaucja pobierana jest na czas pobytu i stanowi zabezpieczenie na wypadek szkód lub naruszenia Regulaminu. Zwrot kaucji następuje przelewem na konto Gościa w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu pobytu, pod warunkiem że stan techniczny Domu i jego wyposażenia nie uległ pogorszeniu.
  8. W przypadku wcześniejszego wyjazdu Gościowi nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni.
  9. Najemca zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w dniu przyjazdu oraz podania danych pozostałych Gości.
  10. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić Wynajmującemu do godziny 20:00 dnia poprzedzającego zakończenie najmu. Przedłużenie pobytu możliwe jest w zależności od dostępności terminów.
  11. Dokonując rezerwacji, Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji procesu rezerwacji.
  12. Administratorem danych osobowych jest Katarzyna Pawełkiewicz, ul. Brodzka 2B, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej www.honeyhousewierchy.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

§ 3. Pobyt i zakwaterowanie

  1. Na terenie Kompleksu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–6:00.
  2. Osoby niezakwaterowane mogą przebywać na terenie Kompleksu w godzinach 7:00–22:00.
  3. Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się w obecności Wynajmującego lub osoby przez niego upoważnionej.
  4. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Indywidualne godziny przyjazdu i wyjazdu mogą być ustalone z Wynajmującym.
  5. Wynajem dotyczy całego Domu dla maksymalnie 6 osób. Minimalny czas wynajmu wynosi 2 doby.
  6. Gość zobowiązany jest poinformować Wynajmującego o planowanej godzinie przyjazdu najpóźniej 2 godziny przed dotarciem.
  7. Pozostanie na terenie obiektu lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00 bez wcześniejszego uzgodnienia z Wynajmującym traktowane jest jako przedłużenie pobytu, za które może zostać naliczona opłata za kolejną dobę.
  8. Przedmioty pozostawione po zakończeniu pobytu nie będą przechowywane.
  9. Umowa obejmuje wyłącznie wynajem Domu i przynależnej infrastruktury rekreacyjnej. Nie obejmuje dojazdu, wyżywienia ani organizacji czasu wolnego, chyba że zakupiony został pakiet zawierający te usługi.
  10. Palenie ogniska lub grilla dozwolone jest wyłącznie w wyznaczonym miejscu.
  11. W pomieszczeniach Domu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów nikotynowych.
  12. Za naruszenie zakazu palenia lub rozpalania ognia w niewyznaczonym miejscu Gość może zostać obciążony karą pieniężną w wysokości do 2000 zł.
  13. Palenie na zewnątrz Domu jest dozwolone, lecz niedopałki należy wyrzucać wyłącznie do przygotowanych pojemników.
  14. W Domu obowiązuje zakaz chodzenia w zabłoconym lub mokrym obuwiu. Zalecane jest używanie obuwia zmiennego.
  15. Na terenie Domu obowiązuje segregacja odpadów.
  16. Zabrania się wynoszenia z Domu elementów wyposażenia (np. mebli, urządzeń, ręczników, naczyń itp.).
  17. Zakaz nie dotyczy rzeczy udostępnionych Gościom do użytku poza terenem Kompleksu, które po wykorzystaniu należy zwrócić.
  18. Dozwolone jest używanie kuchennych akcesoriów oraz tekstyliów na tarasie.
  19. Przed opuszczeniem Domu należy zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna i drzwi.
  20. Gość otrzymuje unikalny kod umożliwiający dostęp do Domu.
  21. Pozostawienie rzeczy w częściach wspólnych (np. na tarasie lub w altanie) odbywa się na własną odpowiedzialność Gościa.
  22. Obsługa nie ma prawa wchodzić do Domu bez zgody Gościa, z wyjątkiem sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa, konieczności sprzątania lub naruszenia Regulaminu.
  23. Najemca zobowiązany jest używać Domu zgodnie z jego przeznaczeniem.
  24. Gaśnice znajdują się w widocznych miejscach. W razie pożaru należy ich użyć i niezwłocznie poinformować Wynajmującego. Nieuzasadnione użycie gaśnicy skutkuje potrąceniem 250 zł z kaucji.
  25. Ze względów przeciwpożarowych zabrania się:
    • używania urządzeń elektrycznych lub gazowych niebędących na wyposażeniu Domu,
    • wnoszenia materiałów łatwopalnych, wybuchowych lub o nieprzyjemnym zapachu,
    • używania otwartego ognia poza miejscami do tego przeznaczonymi.
  26. Wszelkie usterki techniczne należy niezwłocznie zgłaszać Wynajmującemu.
  27. Gość nie może dokonywać samodzielnych napraw, zmian ani inwestycji w Domu bez pisemnej zgody Wynajmującego.
  28. Uwagi dotyczące zastanych uszkodzeń należy zgłosić w ciągu 4 godzin od przekazania Domu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastrzeżeń.
  29. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za urazy, szkody lub kradzieże. Goście korzystają z usług na własne ryzyko.

§ 4. Odpowiedzialność Gości

  1. Goście zobowiązani są do sprawdzenia stanu Domu i jego wyposażenia w dniu przyjazdu.
  2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie zniszczenia lub uszkodzenia powstałe z jego winy (umyślnej lub nieumyślnej).
  3. Najemca odpowiada również za szkody spowodowane przez osoby odwiedzające lub niezameldowane.
  4. Za bezpieczeństwo dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
  5. Uszkodzenia będą rozliczane do 7 dni po wykwaterowaniu według wyceny Wynajmującego. W przypadku gdy koszty przekroczą wysokość kaucji, Gość zobowiązany jest pokryć różnicę.
  6. Gość nie może przekazywać ani podnajmować Domu osobom trzecim.
  7. Goście wyrażają zgodę na potrącenie kosztów napraw z kaucji lub uregulowanie należności gotówką w dniu wyjazdu.
  8. Opiekunowie prawni odpowiadają za szkody spowodowane przez dzieci.

§ 5. Odpowiedzialność Wynajmującego

  1. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie wody, prądu, Internetu lub innych usług niezależnych od niego.
  2. Wynajmujący nie odpowiada za szkody wynikłe z awarii lub sytuacji losowych.
  3. Wynajmujący nie odpowiada za uszkodzenie lub utratę pojazdu Gościa.
  4. Wynajmujący ma prawo żądać opuszczenia Domu przez Gości naruszających Regulamin lub zakłócających spokój innych osób.
  5. Wynajmujący nie odpowiada za rzeczy pozostawione w Domu ani na terenie Kompleksu.
  6. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji z przyczyn losowych niezależnych od niego, z obowiązkiem zwrotu wpłaconych środków w ciągu 7 dni.
  7. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wypadki będące skutkiem nieodpowiedzialnego zachowania Gości lub nieprzestrzegania Regulaminu.

§ 6. Zasady dotyczące pobytu zwierząt

  1. Zwierzęta są mile widziane po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym.
  2. Opłata jednorazowa wynosi 100 zł.
  3. Zwierzę powinno posiadać własne legowisko.
  4. Pies może przebywać na terenie Kompleksu wyłącznie z ważnym świadectwem szczepień. Właściciel jest zobowiązany do sprzątania po swoim pupilu.
  5. Zwierzęta nie mogą zakłócać spokoju innym Gościom.
  6. Zwierzęta nie mogą przebywać na łóżkach ani kanapach.
  7. Zwierzęta nie mogą zagrażać innym osobom ani zwierzętom.
  8. Psy muszą być pod pełną kontrolą właściciela i prowadzone na smyczy.
  9. Zwierzę nie może przebywać samo w Domu.
  10. Psy ras uznawanych za agresywne muszą być prowadzone na smyczy i w kagańcu.
  11. Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez swojego pupila.

§ 7. Plac zabaw

  1. Wynajmujący udostępnia plac zabaw dla dzieci. Za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.

§ 8. Reklamacje

  1. Goście mają prawo zgłosić reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.
  2. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za pobyt.
  3. Wynajmujący zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.
  4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. Spory będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.

📅 Regulamin obowiązuje od dnia 1 listopada 2025 r.


Przewijanie do góry